środa, 26 sierpnia 2015

Przygotowywania do szkoły

Heii kochani , dzisiaj przychodzę do was z filmikiem i kilkoma zdjęciami . Jeżeli chodzi o mnie to ja już jestem gotowa do szkoły , mam już książki i ciuchy na rozpoczęcie roku szkolnego . W ostatnich postach mówiłam ciągle o sobie a ani zdania o was . Dwa dni temu dostałam pełno e-mail od was i nie mogłam się powstrzymać z radości i otwarłam je wszystkie :) i dostałam kilka prezentów np. kilka słodyczy , naszyjnik i branzoletkę :) , niektóre z nich były na prawdę długie i ciekawe . Szczerze mówiąc boje się iść trochę do szkoły bo znowu będą testy i kartkówki :/  Jeżeli chodzi o moje zeszyty to mam w twardej i miękkiej okładce

To jest kilka moich zeszytów , jeżeli chodzi o mnie to by było na tyle w tym poście i drugą część dodam później :)

3 komentarze: