niedziela, 15 listopada 2015

Dziękuje .

Ten filmik nagrałam dla wszystkich tych , którzy mnie wspierali w każdej trudnej sytuacji , kiedy byli przy mnie od początku albo i od nie dawna , chcę wam podziękować za to , że jesteście ze mną . Osobą do , której dzwoniłam gdy nagrywałam filmik jest 11-letnia Ada , która mieszka w Poznaniu . Chciała bym jeszcze dodać , że gdyby nie wszyscy moi widzowie nie doszła bym na taki poziom jakim jestem i nie miała bym odwagi do tego wszystkiego . Gdy zaczęłam nagrywać filmiki i pisać bloga było bardzo ciężko ba każdy kto mnie widział mówił , że sobie narobię aby wstydu . Ale uwierzyłam w siebie i zaczęło się . Po jakimś czasie uzbierało się trochę widzów i czytelników , za każdym razem co weszłam na You-Tube albo na Blogger to było coraz więcej wyświetleń , obecnie na kanale You-Tube mam 14.569 wyświetleń a na Blogger mam 693 wyświetlenia , które zdobyłam w ciągu pół roku . Mam nadzieję , że filmik wam się spodobał i , że będzie tak dalej . KC <3 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz